Diverse klanten, 2017 - 2018

Content creatie

ALWAYS ON

Always-on content. Het woord zegt het al: dit type content is altijd aanwezig. Hiervoor ben ik altijd op zoek content dat dichtbij het merk ligt, maar ook bij het publiek. Op dit snijvlak creëer ik grappige, pakkende of inspirerende content. Hier zijn een aantal van mijn favorieten.

MOTOROLA INHAKERS

Motorola staat bekend om zijn toffe smartphone transformaties: met de Motorola mods transformeer je met één klik jouw smartphone in coole gadgets zoals een speaker of een super long lasting smartphone batterij.

Deze USP combineerde ik met een 1 april grap door in te haken op een typisch smartphone probleem van de doelgroep: de telefoon laten vallen. Dat is vanaf nu verleden tijd: de DropSafe Airbag Case mod vangt je telefoon op wanneer je hem per ongeluk dropt.  En op pakjesavond heeft de Sint een lange avond voor de boeg. Wel zo fijn als zijn smartphone net zo lang mee gaat.

MOTOROLA - BACK IN THE DAYS

Waar zijn we tegenwoordig zonder smartphone? De continu innoverende technologie maakt ons leven een stuk gemakkelijker. Maar soms verlangen we terug naar die goede oude tijd. Toen we de antenne moesten uittrekken om signaal te ontvangen. Toen we onze telefoon een “koelkast” noemden. Toen we onze telefoon pimpten met allerlei bling.

Motorola neemt je even terug in de tijd met het format “Back in the days”. Een reeks aan herkenbare, nostalgische situaties waar het publiek zich in kan vinden gekoppeld aan hun iconische mobiele telefoons zoals de Razr.

LENOVO

Lenovo heeft als credo "Different is Better". Het merk probeert op een onderscheidende manier kijken naar technologische ontwikkelingen en productinnovaties die betekenis hebben in het leven van de consument. De social content moet altijd een doorvertaling zijn van dit credo.

Binnen deze formats wordt de tech doelgroep van Lenovo voor onmogelijke keuzes gesteld.  Ook spreken we “dezelfde taal” als de hardcore gamers.

Jessica Marcus

jessyoso@hotmail.com

06 18434672

© All rights reserved